Doprava
Název | Cena za přepravu | Cena za dopravu u zásilek nad 10 kg | Destinace |
---|---|---|---|
Zásilkovna | 119 Kč zdarma od 2 000 Kč | Zásilky nad 10kg neodesíláme. | cz |
PPL | 119 Kč zdarma od 2 000 Kč | 199,- Kč zdarma od 3 000 Kč | ČR |
PPL Parcel Shop | 79 Kč zdarma od 2 000 Kč | 199,- Kč zdarma od 3 000 Kč | ČR |
Zásilkovna SK | 169 Kč zdarma od 3 025 Kč | Zásilky nad 10kg neodesíláme. | sk |
PPL na Slovensko | 264 Kč zdarma od 5 000 Kč | SK | |
PPL na Slovensko - Zásilky nad 10 kg | 349 Kč zdarma od 5 000 Kč | SK | |
Rozvoz - Roudnice nad Labem a okoli do 10 km ZDARMA | zdarma | CZ | |
Emailem (dárkový kupón) | zdarma | Pro elektronické dárkové kupony | ČR |
-
DODACÍ PODMÍNKY
- Objednané zboží do 10:30 předáváme vybranému dopravci v ten stejný den. Po obdržení objednávky po 10:30 nebo o víkendu: zásilku předáme dopravci následující pracovní den (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!!).
- Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet a následující den je balík u Vás.
- Díky tomu, že naše skladové zásoby jsou veliké, nemělo by dojít k situaci, že bychom objednané zboží neměli skladem. Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme a domluvíme si další postup.
-
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
- Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: +420 267 184 639, provozní doba 9:00 - 14:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
- Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
- Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.